دعوت استانداریزد از مردم شريف استان براي حضور گسترده در راهپیمایی يوم ا... 13 آبان


استاندار یزد با صدور پیامی از آحاد مردم شریف دارالعباده یزد دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان حضور گسترده و باشکوه داشته باشند.
محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است: سیزدهم آبان ماه در تاريخ انقلاب اسلامي برگي زرين، مقطعي حساس، مناسبتي پرخاطره و حماسه ای خونين در جريان نهضت اسلامي است. تبعيد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خميني(ره) به تركيه در 13 آبان 1343، كشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسی آمريكای جنایتکار در 13 آبان 1358، سه رويداد مهم در شكل دهی حركت عظیم انقلاب اسلامي می باشد که ماهیت هر سه رخداد، مبارزه با زورگویی و قلدرمابی استكبار جهانی و ایادی آن است. لذا این یوم ا... به همين مناسبت به «روز ملي مبارزه با استكبار جهانی» نامگذاری گردیده و مورد توجه قرار گرفته است. مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اين روز را روز تجلی دوباره‌ آزادگي‌ و شجاعت‌ و غيرت‌ انقلابي‌ در ملت‌ مسلمان عنوان فرموده اند كه اين خود نشان دهنده‌ جايگاه و اهميت اين روز در تاريخ درخشان انقلاب اسلامي ايران است.
مستکبر از دیدگاه قرآن، تمام ابزار تخریب و تغییر سنت‏های الهی را بر پایه فریب و گسترش فرهنگ دورویی و فریبکاری به کار می‏گیرد؛ و تمامی راه‏های تکامل را بسته و موانع رشد را فراهم می‏آورد. اصل استکبار ستیزی و مبارزه با ظلمان و زورگویان، برگرفته از تعالیم حیات بخش قرآن کریم می باشد و این کتاب روشنگر و هدایت کننده، راهی برای پذیرش سلطه بیگانگان و قبول ذلت از سوی مسلمان باز نگذاشته است به نحوی که خداوند متعال می فرماید: «و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا» .
در این میان، تسخیر لانه جاسوسی امریکای جنایتکار در 13 آبان 1358 که امام راحل عظیم الشان از آن به عنوان انقلاب دوم یاد نمودند، پی‏آمدهایی جهانی فراوانی به دنبال داشت. این حرکت عظیم، بت امپریالیسم را در جهان درهم شکست و ابهت دروغین آن را از هم پاشید و چهره آسیب‏پذیر او را آشکار ساخت.
اينجانب لازم مي دانم ضمن تبريك اين روز به همه به ويژه دانش آموزان متعهد ايران اسلامي، از آحاد مردم شريف استان دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت كنم تا بار ديگر با شركت گسترده و باشكوه در مراسم راهپيمايي يوم ا... سيزدهم آبان، با وحدت و اتحاد اسلامي و اراده راسخ، انزجار خود را از مستكبران و زورگويان جهانی اعلام نمايند.
موفقیت همگان را با بهره گيري از آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا